ЕЛЕКТРОНСКИ ИНФОРМАТОР

Претплати се на нашиот електронски информатор и добивај информации за промоции и нови производи!

    • Нема производи во кошничката.
    a
      >  Деца   >  Поделба на домашните задачи по возраст: Создавање работни навики кај децата
    Поделба на домашните задачи по возраст: Создавање работни навики кај децата

    Поделба на домашните задачи по возраст: Создавање работни навики кај децата

    Домашните задачи се важен дел од развојот на децата бидејќи преку нив учат да се грижат за себе. Погледнете го советот на психотерапевтот и дознајте кои работи можат да ги направат децата од третата година …

    Колку пати, немате трпение, и наместо детето ги расчистувате неговите играчки, го местите гардороберот, креветот, ја поставувате масата … Ако мислите дека му помагате на овој начин, се лажете.

     

    Според психотерапевт Светланка Кнежевиќ, куќните задолженија се важен дел од развојот на детето, бидејќи преку нив, детето учи да се грижи за себе, се добива чувство на одговорност и брзо го разбира значењето на обврските.

     

    “Штом детето почне да оди, тоа треба да научи да ги одржува облеката и чевлите, да ги четкаат забите и собира играчки. Како што расте, така треба да му воведете повеќе обврски и да го пофалите се додека оваа акција не стане автоматска, а потоа да му воведете следна “, вели психотерапевтот.

     

    Таа сугерира дека на детето секогаш треба да му покажете прво како треба да се изврши работата и да потрошите малку време за да повежбате со него.

     

    “За полесно, да се снајде може да се стави потсетник на ѕидот со објаснување на задачите. Работата не треба да претставува терет и обврска, туку да биде составен дел од животот “, пишува психотерапевтот.

     

    Ако вашето мало учествува во домашните работи, подоцна полесно ќе ги надмине училишните обврски, и исто така ќе се чувствува како корисен член на семејството. Затоа, работните навики потребно е да се создадат во раното детство, но со работни задачи во домот треба да продолжи, и кога ќе отиде на училиште.

     

    Особено, децата треба да се навикнат сами да ја работат домашната работа. Многу родители прават грешка, премногу вплеткувајки се во училишните обврски на детето и помагајќи им повеќе отколку што им треба. На овој начин, тие го спречуваат детето да создава работни навики и од него прават несамостално лице.

     

    3 години

    Тригодишните деца треба да бидат способни сами  да се облекуваат и да се соблекуваат , но и да ви помогне во некои лесни домашни работи како собирање на играчки.

    4 години

    Детето само се подготвува за кревет, четкање на забите под надзор, и почнува да се капе само, се разбира, со неопходна помош на родителите.

    5 години

    Детето може само да ја постави масата и по појадокот да ја раскрене.

    6 години

    Тоа користи комплетен прибор за јадење, па дури и прави сандвич. Тоа може да ги исчисти чевлите и да оди само во соседството.

    7 години

    Ја средува својата соба, брише прашина од масата, ја средува облеката, го мести креветот. Само може да го фрли ѓубрето и да оди во продавница.